CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Friday, January 7, 2011

budak yang budget HOT

MAK kate xbaek benci org sgt . tapi ni aku nk luahkn je . kuang ajar sgguh dye .


tak tahu la nape aku emo sangat2 bile taw pasal mamat nih . btambah mnyampah , benci , nk maki hamun mamat nih , dari matrix lagi aku xsuke kau  . kau tahu aku tahu sume sjrah silam kau dulu . apa kau buat kt maktab dan bagai . den macam mane la dunia kecik sgt , sume kawan baek aku tu mesti kenal kau . so , bkan aku korek tp bile CERITA HITAM , haruslah digosipkan . mungkin dulu kau bole nak dalih2 tu fitnah , tapi now everything has spoke up bro . meh sni kawan , aku nak CERITA hot .


mamat tu = Ali
sorg minah kt Australia = Fifa
sorg minah UMP = Eqa
*bukan nama sebenaq naa ..


                                
: sesi kenal diri jap :

Ali ni mmg agak hot dr dulu lagi . sekola maktab(mrsm) matrix popular la . sampai ade bndingkn dye ngan artis . ad pggil dy name artis la . hadoi . sorry aku xle nk cakap nick name tuh , kang kantoi hbes . coz tjuan bkn tu memalukn sape2 . 

Fifa ni x-awek Ali , kenal mase maktab , somewhere in Kedah maju 2010 . hee :D


Eqa , sorry aku pn xkenal dia . taw profil dye pun dari fb . malas mau add .


: cerita bermula :


Fifa mse maktab dy sumpah baek gler la kan . kalau zaman maktab b4 f3 , tu lah zaman kegemilangan dy . sume akan cakap , she is intelligent but hot . mse f4 , si Ali ni kena campak maktab Fifa sebab kes gaduh . bile org tahu kes Ali , tak sume nak kawan ngan dye . tapi Fifa ni kan baik , dye xde la pilih bulu kan . So , dipendekkan cerita , they are being bestfriend . Rapat punya rapat , xde sape tahu depa tu sebenaqnya couple .


1 malam tu , ade la kelas tambahan f4 . after class , setan mane ntah da hasut dorang dua ni wat jahat di suatu port popular maktab K**** tersebut . Assssssssssstagfirullahalazim , habes kes terbongkar . dorg nih kena tangkap basah . Fifa ni xpena wat slah caye benar kt si Ali tu .
Fifa ada cakap si Ali janji akan bertanggungjawab bila habes belajar sume nanti n blah blah blah .... and aku xtahu nape kes dowg pun tutup mcm tu je smpai f5 , maybe kabel kuat bapak Ali tu kot . Antara org kaya kt Perak kott ..
*kisah maktab ni sumber dari dormmate fifa mse maktab yang merupakan slah sowg kawan aku skang . aku pun penah teman membr aku jumpa ngn Fifa nih . at least kenal , mmg she's nice n gorgeous . tp dy pulak citew kt Ali ktwg ni kenal . kantoi*






: ni laa antara artis HOT kena tangkap basah :





2011




aku baru tahu depa dah putuih mase 2010 . sebab Ali ade Eqa . tu pn baru ja bace blog fifa . wonder gak nape xperasaan langsung kan . at least mesti ade kt fb fifa ni jadi single blek . rupenya dy deactivated fb n ALI p remove aku dr friend list dy . sbb dy tahu aku tahu sume cerita dy ngn Fifa kan . aku xde la hadap sgt nk jadi kwan fb kau jaa . tgk sape add sape balek kn . kecik punye dunia , membr tuisyen aku plak 1course ngn Eqa , so , aku baru korek rahsia . cian mmber aku nih , aku call dye pagi2 bute nih . sanggup je aku . ceritanya , 


" dowg nih baru ja couple ar . 2 bulan je kot . Eqa ni pesen gedix sikit , manje lebih . So, tak terkejut la kalau Ali tu bole cair kan . tak lawa mane pun . comel lagi aku kot <sempat agi puji>  tapi dorang tu OVER GILER doh , pegi klas pun nak kne pegang tangan . peluk-peluk la , mmg over ar ."


So , xpasal aku ber++++ angin , mungkin aku xpenah suke dye dr dulu kot .

sampai hati sungguh dy wat Fifa cm tuh . she's so kind bro . aku yg baru kenal pn bole nampak . mungkin kau nak yg dekat kat hati ea sbab Fifa tu skang jauh kat Australia . Beb , dye pg pun tuk belajar la , bkn men tangkap2 basah ngn mat salleh . mase aku bace blog dy td , dy still xle terima knytaan ni . segala yg dy bagi kt Ali is over . da la dy xde kawan baek yg dy nak cerita kat sane . aku cm bole rase cm ne STRESS ny dy tuh .. but remember Fifa , Allah is always by your side . and aku jadi risau pasal Eqa , mungkin aku xsuke pasal dy awek Ali skang . tapi aku ade jugak terpikir nasib wanita , i dont want her to become like Fifa 1day .

:: SUMPAH AKU BENCI KAU SANGAT2 ALI ::

: kalau aku dapat tumbuk2 dy cam nih :




*kepada yang dapat kenal pasti sape gerangan name sebenar ni , harap dapat disimpan . pecah perut xpe , jgn pecah mulut ok :)