CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Followers

Tuesday, January 4, 2011

03 jan , sekolah bermula :)

alkisah


  1.  jadual dah buat 
  2. baju dah gosok
  3. kasut dah kapur


awal awal tahun ni , aku semangat giler . bukan maen lagi . aku la org pertama tiap tiap malam 
g gosok baju kt bilik iron . baju tuh jgn cakap la , aku iron sekali seminggu punya terus . kasut tu pantang kotor sikit . aku kapur balik . kalau bole nak kapur hari hari kan < bkn kasut hitam ke > kerja rumah mase kelas prep da siap . bukan maen tdow awal . kalau rajin sikit bangun hajat malam malam . Alhamdulillah ...


lepas cuti raya cina je , selepas bergembira sakan kat rumah . sume berubah . mase kelas prep duk bersembang je . terbengkalai sume kerja . kerja rumah tengah2 malam baru nk wat . tu pun curi2 buat . takot warden perasan lampu . baju tu awal awal pagi baru nk gosok . da la nk berebut dengan senior yg suka gosok baju pagi pagi . tu pun ala kadar je dpat gosok . kasut tu xyah ckap la . KADANG2 , dua minggu sekali baru nak basuh . aish . pena sekali tu  , sampai slah bawak buku latihan . memang mengamuk teacher english aku < teacher Suzana > siap kena denda berdiri atas kerusi kat luar . aku nak pg amek buku dy xkasi . nasib baik la tak malu sorang sorang sebab ade yg xsiap kerja pun kena join berdiri kt luar jugak .. HAHA ..


windu weyh zaman skola2 . zaman skola result gempak je . xmalu la nk heboh2 . heboh2 pn dlm skola tu jgk kan . ujian bulanan pn bangga diri tuh . percubaan gempak bole tahan ag kan . tapi bile la nk mase kejayaan tu lagi . kat IPTA da susah . bagi aku , aliran sains nak lepas 3 pun cm pecah otak study < kalow xpecah otak lagi tu , makne ny xsampai la 3 kn > oppps . maaf pada yang terasa kn .

kalo pakai kasut ni , xya nk kapur2 kan .


pascaskrip : belajar la rajin2 dari sekarang . nanti menyesal di kemudian hari 
< ni kes stress study utk 2 quiz esok . wish me luck ok :) >